zondag 4 november 2012

Eerste blogpost :)


Hooii,

Dit is de aller-aller-allereerste blogpost op www.makeupxaholics.blogspot.com
In deze post gaan we iets over onzelf vertellen.

We hebben elkaar in 2010 leren kennen, en we werden vriendinnen.
Ongeveer een halfjaar later, zo rond Sinterklaas begon onze interesse in make-up.
We zaten toen in groep 8 en deden surprise met de klas.
En net als zo ongeveer al onze klasgenootjes van het vrouwelijk geslacht (of de helft daarvan) vroegen we een mascara. Wow, Dat vonden we toen al heel wat.
En wauw, wat was het stoer om een mascara te hebben! Ik weet nog goed welke mascara het was: de Essence Black Mania Carbon Black Volume Mascara, en die van Anouk was de NYC High Definition separating mascara.
Oh wauw, wat voelde ik me stoer. Mijn mascara. Een echte mascara. Mijn allereerste make-up-product ooit! (Kindermake-up-doosjes tel ik niet mee.)
Fantastisch! Ik droeg hem alleen nooit. Tenminste, bijna nooit. Simpelweg omdat ik het eng vond. Ik had van mezelf een soort van melkchocoladebruine wimpers, en ik was bang dat het heel veel zou opvallen als ik zwarte mascara droeg. Dat wou ik niet.
Later in het jaar wou ik toch wel mascara gaan dragen, maar die mascara lag daar al 2 maanden in de la en klonterde ontzettend... dus ging ik met Anouk naar de stad, en kocht ik bij de Hema een wimperkammetje. (Anouk kocht precies dezelfde) Om de klontjes weg te kammen. Mijn eerste beautytool ooit.
En vanaf dat moment begon mijn make-up-collectie te groeien.
Eigenlijk best grappig, ik ben een beautyblog begonnen terwijl ik vroeger helemaal niks van make-up moest hebben. Het was een wonder toen ik in 2009 voor het eerst nagellak droeg.
Maar make-up is... fascinerend. Het is kunst, Jaja, zeker. Vind ik dan. :)



Verder, welkom op onze blog! We willen hier dingen reviewen en nog veel meer, en minstens 2 keer in de week een nieuwe post hebben!

We gaan hier ons best op doen en we hopen dat jullie het leuk vinden!
xx Evi en Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten