dinsdag 13 november 2012

Sinterklaasverlanglijstje - door Evi

Vandaag ging ik eens een verlanglijstje maken voor Sinterklaas. Ik ben er misschien een beetje vroeg bij, maar ach.

Zo stuitte ik op internet op allemaal zeer interessante producten...
Hey,  Sinterklaas? :3



Even wat extra uitleg:

1. Chanel Harmonie Du Soir Quadra Eyeshadow.
Ah, Chanel. Ik ben geobsedeerd door Chanel! Chanel was het eerste cosmeticamerk wat ik kende en, wauw, ik vond het altijd prachtig!
Zo ook dit palletje van Chanel uit de kerstcollectie. Wauw... Waarschijnlijk heb ik dit soort palletjes de komende aantal jaren alleen  maar in mijn dromen. (Helaas).

2. Mac Extra Dimension Skin Finish Whisper Of Guilt
Extra Dimension Skin Finishes van Mac, wauwie wauwie wauwie. Ik heb ze ontdekt door een paar van mijn favoriete beautyguru's, NikkieTutorials en veracamilla.
Toen ik de swatches ervan zag, of als het werd gebruikt in een video, zat ik half te kwijlen voor mijn laptop. Serieus.
Whisper Of Guilt spreekt mij van de kleuren het meest aan, ik bedoel, de naam alleen al! Fluister van schuld... hmm.

3. Obsessive Compulsive Cosmetics Concealer
Wat? Je kent Obsessive Compulsive Cosmetics niet?!
Misschien ken je het wel als OCC? Deze concealer wordt beschreven als "photoshop in a jar". Photoshop in een potje. Hmm, dat klinkt wel aantrekkelijk voor mijn extreem donkere kringen (Hoe laat je die krengen verdwijnen?).

4. Dior Diorfic Le Grand Bal Nail Laquer Diva 901
Ah, Dior. Net zoiets als Chanel.
Wat zijn de spullen van Dior toch altijd prachtig. Zo ook dit nagellakje. Zwart met glitters. Echt iets voor mij, haha. Ik ben verliefd.

5. Urban Decay Naked Two Pallette
I. WANT. THIS. SO. BAD.
Sinds deze schoonheid uit is ben ik er door geobsedeerd  De kleuren, de swatches op internet.... AAAHHHHHRRGGG. Als ik dit zie, moet mijn budget met €40,- omhoog. En wel meteen. Ik wil dit pallette.

6. Guerlain Meterorites Perles Du Dragon
Guerlain, de chic-heid druipt ervan af. Deze kleine pareltjes zijn zo... fantastisch. Guerlain is bij mij toch wel bekend geworden door de Meteorites, die zijn allemaal prachtig. En dit... het zijn kleine glanzende pareltjes die op borrelnootjes lijken, maar dan 10 keer zo mooi. Prachtig, prachtig, prachtig.


7. Mac Lipstick in Myth
Prachtige kleur. Nude, met een koraaltintje. Perfect voor mij, ik hou van nude lips en ik ben dol op peachy koraalkleuren. En de kwaliteit van dit wondertje in een lipstickhuls schijnt kwalitatief super te zijn, dus dat is mooi meegenomen :)


Jaja... Dit alles blijft helaas bij dromen. Hihi. Maar je weet maar nooit hè... ooit, OOIT zal ik een prachtig product (Zoals deze 7) in mijn bezit hebben. Hoop ik. Maar nu blijf ik nog maar even bij Essence en Catrice en NYC. Beter voor mijn budget.

Until next time!

xoxo, Evi.

(De collage is gemaakt met www.Beautysets.com, mijn allereerste creatie daarmee :). Als je ook op Beautysets zit, kun je ons natuurlijk altijd volgen! Link naar ons profiel.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten