maandag 26 november 2012

Surprises - door Anouk

De maand december komt steeds weer dichterbij, je hebt al lootjes getrokken maar nog niks bedacht. Ik herken het, vooral als je weer iemand hebt die je al eerder getrokken hebt. Ik heb voor jullie een aantal leuke maar toch simpele knutsels.


Tips voor als je je vader hebt:
- Maak een puzzelboek
- Een auto
- Iets van gereedschap
-

Tips voor als je je moeder hebt:

- Een kijkdoos
- Een theezakje

Tips voor als je je zus hebt:
- Een nagellak potje 
- Een make-up pallet
- Iets van een hobby of sport van haar
- Een opmaaktafel 

Tips voor als je je broertje hebt:
- Iets met elektronica, denk aan een laptop, Nintendo DS, een mobiel enz.
- Een voetbal

Tips voor als je je oma hebt:
- Maak iets grappigs, dat vinden ze meestal wel leuk
- Een kijkdoos
- Iets van een hobby

Oke, om iets voor je moeder te bedenken is toch iets moeilijker dan dat ik dacht :p (ook al heb ik haar al twee keer getrokken).

Hopelijk hebben jullie wat ideeën opgedaan om ook aan de slag te gaan.
Ik heb ook op ballet lootjes getrokken voor sinterklaas en heb een nagellak potje gemaakt met op de achterkant het gedicht. Foto --->


Dat is mijn eindresultaat geworden en ik vind hem persoonlijk erg goed gelukt. De dop was wel nog redelijk moeilijk maar ik weet al wat ik fout heb gedaan, ik heb hem rechtop gezet en dan proberen te plakken, maar dat gaat natuurlijk niet. Je moet er allemaal kleine knipjes in maken zoals dit : i_i-i_i-i_i zoiets :)

Doeii xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten