zondag 18 november 2012

Wat heb ik vandaag aan ? - door anouk

Hmm, wat zal ik vandaag eens aandoen? Zo stond ik vanmorgen weer eens voor de kast.
Het is geworden: een beige lang wollen vest, met een shirtje en een groene broek.
Nu het steeds kouder wordt kun je steeds vaker je warme vest uit de kast trekken, en telkens weer met andere shirtjes en broeken combineren, waardoor hele verrassend leuke combinaties kunnen ontstaan.






(Doordat het wat donker in mijn kamer is, kun je niet echt heel goed de kleur van mijn broek zien, sorry daarvoor)

Vest: Yes or No (prijs: weet ik niet meer)
Shirt: C&A Clockhouse (prijs: €9.00)
Broek: H&M (prijs: €9.95)
Shoenen: Schoenenreus (prijs: €44.95)

Nog een fijne zondag gewenst!
xx Anouk

2 opmerkingen:

sophie zei

Ik vind je vest echt super leuk!

Bo zei

Mooie vest en stoere laarzen heb je aan!

Een reactie posten