zaterdag 29 december 2012

Review: Action Pearl Shine Lip Care lippenbalsem - door Evi

In onze mini shoplog konden jullie de Pearl Shine Lip Care al bewonderen. Slechts 70 cent bij de Action, dat konden we natuurlijk niet laten liggen! Nieuwsgierig of het ook wat is? Lees snel verder!

Als je een product pearl shine noemt moeten er wel pearls bij!


De verpakking is simpel. Niet mooi, maar ook niet lelijk. Een leukere verpakking had het product natuurlijk aantrekkelijker gemaakt, maar je kunt geen prachtige verpakking verwachten voor de prijs van 70 cent. Wel vind ik het leuk dat het roze is, dat maakt het lekker meisjesachtig, maar het strakke lettertype zorgt ervoor dat het niet té girly wordt.
Verder vind ik het jammer dat het in een potje zit: als je er elke keer met je vingers in moet, is dat natuurlijk niet zo hygiënisch. Jammer. Een tube was beter geweest.





















Van deze ingrediëntenlijst word ik niet veel wijzer, haha. Het enige wat ik eruit kan opmaken is dat er kokosnootolie in zit, en ik weet dat dat goed is voor je lippen en dat het helemaal bovenaan de lijst staat dus dat betekent dat er van alle ingrediënten het meeste kokosnootolie inzit (hij ruikt ook subtiel naar kokosnoot!). De rest is abra kadabra.

Verder zie je dat er 15 gram in zit en dat het 12 maanden houdbaar is. Wow, 15 gram! Dat is veel! Ik vraag me af of ik dat in 1 jaar op krijg.

Hier zie je het potje in mijn hand: het is zoals je ziet best groot, zeker als je bedenkt dat je er maar 70 cent voor betaalt! Wel is het nog steeds handtassen-formaat; deze past zonder problemen in je handtas, clutch, welke tas dan ook!


 

Tijd om naar de kleur te kijken! De foto hierboven is gemaakt met flits, toen ik hem nog niet had aangeraakt. Zie je al die mooie shimmers? Verder is de kleur niet echt zo bruin hoor. De foto hieronder is in daglicht gemaakt en lijkt meer op de echte kleur. De foto hierboven wilde ik er gewoon bij doen zodat je de shimmers goed zag.


De kleur vind ik echt mooi, lief roze. Verder heeft het een mooie glans en shimmer. I like! 

Hier wat swatches en zo:
Boven zie je het potje, in het midden een close-up van de substantie en onder een swatch. De foto's links zijn gemaakt met flits en de foto's rechts in daglicht.

Verder is de substantie lekker creamy. Zodra je er met je vingers overheen gaat lijkt het een beetje te smelten op je vinger waardoor je het makkelijk kan aanbrengen op je lippen. Verder is hij ook totaal niet plakkerig op je lippen, hij voelt juist lekker zacht.

 En hier zie hem op mijn lippen! Links is zonder iets er op en rechts met de lippenbalsem. Beide foto's zijn gemaakt in daglicht. Sorry dat de foto links zo wazig is!
Deze balsem geeft echt zo een my lips but better-kleurtje: iets meer roze, wat glans en subtiele shimmers. Erg mooi.

Verder maakt de lippenbalsem mijn lippen erg zacht. 's Avonds na het tandenpoetsen scrub ik mijn lippen vaak nog even met mijn tandenborstel en daarna breng ik vaak een laagje lippenbalsem aan. De afgelopen dagen heb ik deze gebruikt en ik ben fan! Ik word de dag erna wakker met ont-zet-tend zachte lippen!
Verder gebruik ik hem ook vaak overdag, en ik vind hem echt super!

Dus, nog even alle plus- en minpunten op een rijtje:

PLUS

- Lekker goedkoop (€0,70)
- Makkelijk verkrijgbaar (Action)
- Zit lekker veel in (15 gram)
- Er zit veel kokosnootolie in; een natuurlijk ingrediënt wat erg goed is voor je lippen.
- Ruikt subtiel naar kokosnoot (tenminste, alleen als je dat lekker vindt ruiken is dat een pluspunt).
- Geeft een mooi, subtiel kleurtje aan je lippen.
- Maakt je lippen erg zacht.

MIN

- Het is niet zo hygiënisch om elke keer met je vingers in een potje te gaan.

Voor dat ene kleine minpuntje zou ik hem niet laten liggen hoor!

EINDRESULTAAT: 9

Doei! xoxo, Evi

Hoe lijkt jou deze lippenbalsem? En heb je hem zelf? Wil je hem anders kopen, na het lezen van deze review?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten