zaterdag 29 december 2012

Review: Essence LE Snow Jam- door Anouk

 Ik was bij de kruidvat om te kijken of de nieuwe LE's al in de winkels lagen, en ja hoor alles lag er nog! Ik heb er gelijk wat van meegenomen wat ik leuk vind. Ben je benieuwd hoe ik de producten vind? Lees dan snel verder...


                                                     Wat heb ik allemaal gekocht :

Eyeshadow sorbet 01 Lilac is my style
Eyeshadow sorbet 02 Top of the ice-stream
Jumbo duo eyepencil 01 Let's hit the slope
Jumbo duo eyepencil 02 Petrol snow-queen
24h Hand protection balm 01 Keep cool


 De swatches:

Essence Snow Jam eyeshadow sorbet:
 Ik heb eigenlijk nooit eerder een creamy oogschaduw gehad, dus hier ben ik wel nieuwsgierig naar... 



















Het aanbrengen gaat eigenlijk wel goed, ze zijn goed gepigmenteerd en ik vind ze erg mooi. De blauwe kleur is een beetje zilver/blauw achtig en de paarse is iets duidelijker te zien dat het paars is, maar niet van WOW, dat is opvallend.    Op de foto ziet de blauw er veel blauwer uit en de paars zilver, eigenlijk is dat dus omgedraaid, maar dat zien je niet zo goed op de foto :( De echt blauwe kleur uit deze collectie vond ik niet echt mijn smaak, en zou ik ook nooit op doen. Die heb ik dus niet meegenomen.

Essence Snow Jam 24h hand protection balm:
Deze ruikt écht lekker, ik heb geen idee naar wat, op de verpakking staat iets van kokos (alles waar cocos in zit ruikt ook gewoon zo lekker).

Deze handbalsem werkt echt heel fijn en ik voel dat het helpt, mijn handen voelen nu zacht en glad aan. Ook ruiken ze nou erg lekker naar kokos. Dit is een echte aanrader, zeker met koude dagen! 

Essence Snow Jam Jumbo duo eyepencil:
Potloden zijn altijd fijn, ze zijn fijn aan te brengen en kunnen een ooglook helemaal afkrijgen.




 













Deze potloden zijn heel mooi, 01 is een blauw/groenig met licht paars/zilvere oogpotlood en 02 is een donkerblauw met zilver kleurige oogpotlood. In de zilvere kleurtjes zit een mooie glitter, daar houd ik wel van.

Ik ben echt heel erg enthousiast over deze collectie, zo geweldig ! Zodra ze bij jou kruidvat/trekpleister liggen zal ik er echt iets van meenemen.

De ooglook:

Ik heb ook een ooglook erbij verzonnen (met dank aan Evi :))


 















In het begin van het bewegend ooglid en op het wenkbrauwbot heb ik 02 Top of the ice-stream gebruikt, daar naast 01 Lilac is my style. Daarboven gebruikte ik de lichtste kleur van Jumbo duo eyepencil 01 Let's hit the slope. Als eyeliner de blauwe kleur van Jumbo duo eyepencil 02 Petrol snow-queen. Op mijn waterlijn zette ik een lijntje met de lichte kleur van Jumbo duo eyepencil 02 Petrol snow-queen. Voor mascara gebruikte ik de Maybelline The collosal volum' express waterproof.


Wat vond jij van deze collectie?
Doei xoxo Anouk

Wat heb je gekocht of wil je kopen van deze collectie? Zet het neer bij de reacties !

1 opmerking:

Dat Zit Wel Snor zei

de oogschaduw ziet er erg mooi uit. ik heb nog niks van deze editie.

Een reactie posten