donderdag 6 december 2012

TAG: Why do you wear make-up? - door Evi

Deze tag kwam ik laatst tegen op YouTube, en ik vond hem gewoon zo leuk dat ik besloot hem ook te doen. Ik heb verder niet zoveel te vertellen, dus, veel leesplezier!


1. Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up?Ik was 11 toen ik voor het eerst lipgloss droeg, en later ook een beetje mascara. Een heel klein beetje maar! Maar oh, in de eerste klas was ik erg! Ik was toen 12. Mijn oogmake-up bestond uit: zwarte omranding, die meestal ook nog eens uitliep, erg klonterige mascara, ik deed niks tegen donkere kringen onder mijn ogen en mijn wenkbrauwen waren een bush bush. Shame on me...
Nu ben ik wel wijzer, haha. Wat eyeliner, lichte kleur oogpotlood, mooie geaccentueerde wimpers en nette wenkbrauwtjes. Yay.
Maar goed, ik was dus 11.




















2. Hoe voel je jezelf zonder make-up?
Normaal. Ik bedoel, zo raar zie ik er niet uit zonder make-up, het enige waar ik me aan erger zijn die eeuwige donkere kringen onder mijn ogen. Iemand tips?
Maar ik voel me absoluut niet lelijk, nee zeg. Ik draag gewoon make-up omdat ik dat leuk vind en niet omdat ik mezelf anders lelijk vind.



3. Wat vind je leuk aan make-up?
Dat er geen regels zijn! Je kunt gewoon doen wat je leuk vindt, en er zullen altijd mensen zijn die het lelijk vinden, maar who cares? Je kunt gewoon je gang gaan.
Wat ik ook leuk vind, is dat je de indruk kan maken die jezelf wilt, jezelf zo kunt veranderen. Dat je er alle kanten mee op kunt.



4. Wat zijn je 3 'holy grail'-items?
Concealer, eyeliner en wenkbrauwpoeder/potlood. Met die drie producten kun je al zoveel kanten op en ik voel me dan ook gelijk iets zelfverzekerder.

Dat was het!
De precieze vragen heb ik overgenomen van TodaysBeauty.
Wil je de tag overnemen? Ga je gang! Post het even in een comment, ik vind tags altijd zo leuk om te lezen!

Until next time,
xoxo, Evi
En jij, waarom draag jij make-up?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten