zondag 27 januari 2013

Review NYC HD Colour quattro eye shadow- door Anouk

Jullie hebben hem al voorbij zien komen in onze Hits and Hates, omdat ik dit quattro eye shadow pallete erg fijn vind vond ik dat er een review over moest komen. Veel lees plezier!

De verpakking:

Ik vind het een mooie buitenkant, lekker simpel, en je kunt de kleurtjes zien wat ik wel leuk vind. Achter op zie je de naam van de oogschaduw, en als je het flapje opentrekt staat er waar je de kleuren kunt aanbrengen, hier kwam ik pas net achter, ik doe het wel net iets anders dan dat er staat. 

Gebruik:
De oogschaduw kleurtjes zijn makkelijk aan te brengen. Er zit ook een sponsaplicator bij, ik gebruik hier liever mijn eigen kwasten voor. De oogschaduw is redelijk zacht, maar niet korrelig. Voor de prijs ben ik er erg enthousiast over!

De swatches:
 Zoals je ziet zijn ze redelijk goed gepigmenteerd, het derde en vierde kleurtje zijn wat lichter, maar wel mooi. De vierde oogschaduw is erg mooi als highlighter.

Eind uitslag:

Ik ben over de oogschaduws van NYC erg tevreden, zeker in verhouding met prijs, kwaliteit. Deze oogschaduws horen zeker bij een van mijn favorieten!

Doei xx Anouk

       Heb jij al eens een keer oogschaduws van NYC uitgeprobeerd, en wat vond je ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten