zondag 13 januari 2013

Shoplog Antwerpen - door Evi

Als eerste, sorry dat het zo lang duurde! Ik had verwacht dat het opstarten na de vakantie wat rustiger zou zijn met school, en dat ik tijd genoeg had om te bloggen. Nee dus... Ik had het wel willen doen, maar ik had geen tijd en ik wil toch wel goede punten halen...
Maar goed, genoeg daarover. Ik ben gaan shoppen in Antwerpen, en dit heb ik gekocht!
























Als eerste kocht ik deze trui bij Forever 21. Ik hou van de kleren van de Forever 21, maar deze keer kon ik niet veel vinden. Dat was dan net weer niet mijn maat, of het zag er leuk uit als het hing maar niet als ik het aan had of het was gewoon niet mijn smaak. Deze trui vond ik dan wel heel leuk; een beetje marine-achtig, met dat blauw en wit en die rode strepen. Hij zit ook lekker en is heerlijk warm :)























Vervolgens zag ik deze fantastische printbroek bij de H&M. Ik wilde al een tijdje een broek met een printje, maar ik wist niet goed wat voor soort. Army print? Nee, daar loopt iedereen nu mee. Aztec is te zomers, stippen te clownesk, maar dit vond ik wel heel leuk. En origineel.






















Ook vond ik deze trui erg leuk. Hij is cropped, maar de voorkant is wel iets korter dan de achterkant. En ik ben sowieso dol op glitters :)




Deze blouse vond ik ontzettend leuk. Kruizen zie je de laatste tijd steeds meer in de mode, maar nog niet heel veel mensen lopen er mee. Dus ik nam hem mee. Om een van de eersten te zijn :)


















En dat was het!

Ik vind Antwerpen een hele leuke stad om te winkelen. Mijn favoriete winkels zijn de Forever 21 en H&M. De Zara vind ik ook erg leuk, maar vaak iets te duur ("Hee kijk, wat een leuke sjaal!" "Hoeveel kost hij?" "Uhh.. 50 euro... Laat maar."). Maar ook de Pipoos (een winkel met allemaal leuke DIY spullen) is zeker een bezoekje waard.
Verder vind ik chocoladebar Quetzal ook echt een tip. Heerlijke chocolademelk, chocolade fondue, noem maar op.



















Tot de volgende keer! xoxo, Evi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten