zondag 24 februari 2013

Catrice Intensif'eye Wet&Dry Shadow 080 Please Gold The Line - door Anouk

Een tijdje geleden hebben Catrice en Essence hun schappen weer omgegooid. Bij Catrice lag deze prachtige gouden oogschaduw erbij.
Ik was best benieuwd of deze oogschaduw wel goed gepigmenteerd was. Nou, dat is hij zeker!

De verpakking:


 De verpakking vind ik wel leuk, de bovenkant is een beetje rond, maar nog wel mogelijk om een paar oogschaduws op te stapelen. De verpakking is ook makkelijk open te maken. De letters die erop staan zijn zilver waardoor als je ze in het licht houdt een soort regenboog krijgt. Maar dat is opzich niet zo boeiend :P

De pigmentatie:



















Op de linkse foto zie je onder de 'natte' oogschaduw en boven de 'droge' oogschaduw. De oogschaduw is erg goed gepigmenteerd. Zoals je ziet heeft hij nat wel meer glitters en pigmentatie. Op de rechtse foto heb ik de foto expres niet scherp genomen zodat de glitters goed kunt zien. Het is wel een echte gouden oogschaduw, deze kleur had ik nog niet, en ben ik blij dat ik hem heb gekocht.

 Eindresultaat:

Ik vind dit een prachtige, goed gepigmenteerde oogschaduw. Ben je nog opzoek naar een echte 'eyecatcher' dan moet je zeker deze oogschaduw uitproberen. Ook de andere wet&dry shadows zijn echte aanraders.

Doei xoxo Anouk

Wat vind jij van de Wet&Dry shadows van Catrice? Laat een reactie achter bij de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten