vrijdag 8 februari 2013

Een hand vol... Lipgloss - door Anouk

 In plaats van elke keer één lipgloss te reviewen, doe ik er nu gewoon 6 in een blogpost. Deze lipglosses (?) zijn van Catrice of Essence.



 Nou, héhé eindelijk is het me gelukt om goede foto's te maken (er waren een aantal probleempjes met de camera, maar, over 2 weekjes ben ik jarig :D en ga ik van het opgehaalde geld, ik leg zelf natuurlijk ook wat bij, een nieuwe camera kopen) Sorry dat het zo lang duurde voor ik weer iets kon posten.

De zes kleuren die ik ga swatchen zitten nu bijna allemaal (jammer genoeg) in het oude assortiment, als je een van deze nog kunt vinden, neem ze mee!

(Met flits) Catrice Lip Appeal 01 Welcome to Pink Tropez - Essence Marble Mania 01 Peach and Mix - Catrice Lip Appeal 060 Coralista - Catrice Colour Show 130 Flirty Fuchia - Catrice Infinite Shine 060 Pink Up Your Life - Essence Stay With Me 01 Me &My icecream.

(Zonder flits)


1-Catrice Lip Appeal 01 Welcome to Pink Tropez 
Ik had alle lipgloss gepakt die ik wilde swatchen, ben ik even mijn kamer uit, komt mijn zus naar me toe: Anouk, ik leen deze even voor vanavond, is het goed? Tja, ik denk dat ik een beveiliging op mijn kastjes moet plaatsen. Helaas is dit een LE (ik denk 'Revolutionaire') en dus niet meer te koop, misschien kun je nog wel soort gelijke kleur vinden ?
 (Let niet op die vreselijke pukkel onder mijn lippen)



2-Essence Marble Mania 01 Peach and Mix 
Een prachtig kleurtje, op de foto ziet hij er erg orangje uit, maar op je lippen is het een prachtig kleurtje die mezelf (vind ik) mooi staat, naar dit glossje was ik lang op zoek. Deze zit in het oude assortiment van Essence, misschien kun je hem nog kopen in de sale met 50% korting.




                                                    
 3-Catrice Lip Appeal 060 Coralista 

Dit is een licht roze kleur die je op je lippen bijna niet ziet, maar wel een mooie glans achterlaat. Deze zit in het oude assortiment.









4-Catrice Colour Show 130 Flirty Fuchia 
Wil je een lekker felle lipgloss? Dan is dit echt een kleurtje voor jou, hij is super goed gepigmenteerd. Flirty Fuchia zit volgens mij niet meer in de collectie maar dat weet ik niet zeker. 

5-Catrice Infinite Shine 060 Pink Up Your Life 

Jaja, deze is wel uit de nieuwe collectie van Catrice, hij is zacht roze met goude glittertjes, die je ook als de 'gloss' eraf is nog blijven zitten. Dit kleurtje vind ik erg mooi.









6-Essence Stay With Me 01 Me &My icecream
Dit is een van mijn eerste make-upjes, toen ik met Evi had afgesproken had ze deze bij haar, ik vond hem zo mooi dat ik hem ook heb gekocht. Nu is dit al de tweede verpakking :). Me & My Icecream is een zoet kleurtje, blijft lang zitten en plakt niet te veel.





Nou, dat waren de reviews van mijn favoriete lipgloss. Hopelijk vonden jullie het leuk.

Doei xoxo Anouk
P.s. Fijne Carnaval!

Wat zijn jouw lipgloss favorieten? Laat een reactie achter bij de comments!

1 opmerking:

Unknown zei

Mooie glosjes!

Liefs,

Maria
www.beautybandit.nl

Een reactie posten