vrijdag 22 februari 2013

Verjaardag haul - door Anouk

Zoals jullie misschien wel hebben gelezen, was ik gisteren jarig :). Natuurlijk heb ik ook cadeautjes gekregen. Dus vandaag een verjaardaghaul !






Wauw, ik heb nog best veel sieraden gekregen nu ik het zo bekijk! Als eerst de ketting, het is een ketting waar je een klein fotootje in kan doen, ik vind 'm erg leuk.






En dan... Ja ik weet het. Ik heb 3 (!) horloges gekregen.




 De eerste horloge van de 3 komt van mijn nicht haar online winkel, ze heeft nog meer andere leuke sieraden en horloges (tip). De tweede en derde komen van de This is it, van de Intertoys. Ik vind ze alle drie erg leuk, en vind het niet eens erg dat ik er 3 gekregen heb. Dan kan ik lekker afwisselen.

Deze grote bling-bling armband heb ik ook van mijn nicht gekregen. Ik moest eerst even kijken hoe hij om moest, maar ik heb het door.










Van Rachèl (waar ik ook  dit leuke nagellakje heb gekregen) heb ik een lakje die ik nog niet in mijn collectie heb. De vorm lijkt erg veel op de nagellak potjes van KOH. Hopelijk blijft dit kleurtje er langer op zitten dan een halve dag...




Dit receptenboek voor marsepein&Rolfondant vind ik echt gaaf, er staan heel veel leuke creaties in. Samen met dit boek heb ik ook topping, glazuur, de mix natuurlijk en vormpjes gekregen. Heel leuk en ik ga er zeker iets van uitproberen.











Whiiii, hier ben ik echt heel blij mee, mijn eigen, eerste, echte parfum :D. Ik vind hem erg lekker ruiken, niet te sterk maar ook weer niet van, ik ruik hem niet. Het flesje en de verpakking zien er mooi uit. Echt een top cadeau!

Zozo, dat was het weer, hopelijk vond je het leuk en tot zondag!

Doei xx Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten