zaterdag 30 maart 2013

Revlon oogschaduw en CK ultimate edge - door Anouk

Is het je ooit opgevallen dat er ook make-up van o.a. Revlon, Calvin Klein en MNY bij de Big Bazar te koop is? Ik verwachtte er niet zoveel van, maar er zitten een aantal leuke producten tussen! Benieuwd naar de swatches, lees snel verder...





Revlon Molten Metal  002 Silver/Gold
Om te beginnen de oogschaduw, wauw, deze kleuren zijn zo mooi en zo goed gepigmenteerd !
Ik had gedacht dat je de kleur met een aantal laagjes moest opbouwen, maar nee, het is in een keer BOEM! Pigmentatie. 






 Kijk dan, de kleurtje zijn zo mooi, en brengen ook fijn aan.
De verpakking is wel oké, niet spectaculair en ook niet lelijk. Waarom die verpakking dan wee zo groot  moest zijn snap ik ook niet, want voor mij hoeft die sponsaplicator er niet bij. Ik vind het goede kwaliteit voor een klein prijsje, hoeveel weet ik niet meer.
 


                                       Calvin Klein rich&famous ultimate edge

En dan de, ehh ja hoe noem je het? Lipbalsem? Dit is echt een pareltje, een mooie kleur met kleine glittertjes erin. Hij geeft kleur af maar ook weer niet zo veel. De textuur is zacht en brengt makkelijk aan op mijn lippen, het is alleen wel een beetje onhygiënisch.





 
 En dan de kwaliteit, zoals je hem hier op mijn arm ziet is hij redelijk gepigmenteerd, maar op je lippen is hij wel een stuk lichter van kleur. Toch zie je hem wel, een klein glittertje en een subtiele kleur. Hij doet me ook een beetje denken aan de lipbalsem van de action, maar deze heeft meer pigmentatie. Ook lijkt het dat ie mijn lippen verzorgt, dat vind ik wel fijn. De prijs was hier ook zeer laag, een echte budget topper!


























Ik ben heel blij met deze twee producten, en ik ga zeker te weten vaker de Big Bazar in. Ik ben ook benieuwd naar de andere producten van deze twee merken.

Doei xx Anouk

                                  Kende jij het merk Revlon en Calvin Klein al ? Laat een reactie achter!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten