dinsdag 9 april 2013

Shoplog Breda

Ik en Evi hebben een goed excuus om naar Breda te gaan, bij ons in de stad heb je eigenlijk alleen maar saaie winkels, we hebben niet eens een Douglas, body shop en nog meer andere leuke winkels. Dus Evi en ik waren zondag gezellig met z'n tweeën gaan shoppen. Benieuwd wat we gekocht hebben, lees snel verder...

 Zoals jullie misschien wel al hebben kunnen raden zijn we natuurlijk ook nog even de Sephora in geweest, jammer genoeg gaat die weg uit Nederland. (sniksnik) Eigenlijk kwamen we voor een Urban Decay Naked Basics palette, maar die lag er natuurlijk niet meer.


Wat we hebben gekocht bij de Sephora:
Anouk: Deze PRACHTIGE blush, met een mooie glitter erin. We konden hem allebei niet laten liggen, en hebben we deze blush allebei gekocht.
Evi: Eigenlijk gingen we dus voor Naked Basics van Urban Decay, maar die was helaas al uitverkocht. Er lag nog wel een Naked 1, maar zoveel geld hadden we nou ook weer niet bij en bovendien was deze gebruikt en vind ik 2 mooier. De Sephora eigen merk producten waren afgeprijsd, en wow, deze is echt mooi! Ik gebruik hem meer als highlighter omdat hij vrij licht is. Hij geeft me echt een hele mooie glowy look, prachtig! Als er behoefte aan is, kunnen we hem wel reviewen.

Anouk: Wat ik ook nog heb gekocht is dit mooie gouden nagellakje, ik hoop wel dat hij goed dekt...

Anouk: Daarna gingen we verder naar de Body Shop, Evi stond daar in haar handen met een parfum, maar voor een heel klein flesje is 14 euro natuurlijk wel veel. Ik heb wel iets gekocht, ik was aan het twijfelen tussen een body butter en een lip butter. Ik ben uiteindelijk toch gegaan voor de lip butter, en wauw, wat is deze fijn. Als ik hem 's avonds op mijn lippen doe heb ik de volgende ochtend hele zachte lippen. Ook plakt hij niet zo.
Evi: Tja, die parfums van de Body Shop zijn erg leuk, en die ene rook zóó lekker. Maar 14 euro voor zo'n klein flesje vond ik iets te veel. Ik wilde eerst ook een lip butter kopen, maar ik heb het toch maar niet gedaan.



















Anouk: Geloof me, we hebben de hele winkelstraat afgelopen, en in zo goed als alle winkels geweest, maar nergens hadden ze leuke kleren, of het model was niet mooi, de kleur was lelijk of onze maat was er niet meer. Toen we de ZAZA in gingen had Evi een heel leuk shirtje gevonden, die heeft ze wel gekocht.
Evi: Eerlijk hè, ik had nog nooit van de ZAZA gehoord... maar toen we de H&M uitkwamen zagen we hem ineens met allemaal leuke, kleurrijke sjaals in de etalage. Wauw! We gingen naar binnen en het is echt een leuke winkel! Ik heb dit shirtje gekocht en hij zit heerlijk. Maat is goed, stof is fijn, model is mooi, ik hou hier echt van. Ik kan niet wachten tot het warmer is, aangezien dit shirtje vrij dun is en het is daar nu nog een beetje te koud voor. Deze kostte €17,50.



Anouk: Ook al hebben wij ook een kruidvat, we zijn er toch even binnen gegaan. Ik stond te twijfelen of ik die mooie blush van Essence Floral Grunge mee zou nemen, uiteindelijk niet gedaan, maar die komt nog zeker wel in mijn bezit :p. Evi heeft haar nieuwe liefde gevonden, een waterproof eyeliner (!) jaja, en hij is echt heel goed.
Evi: Ik had het nooit zo op vloeibare eyeliners met kwastjes, schieten die haartjes niet alle kanten op? Ik besloot het toch te proberen en dit is niet het geval. Ook is hij écht waterproof en longlasting, en ook nog eens goedkoop! Superfijn! Ik wil hier nog een aparte review over schrijven.














Aangezien het zondag een prachtige zonnige dag was (EINDELIJK) hebben we ook een lekker bananen ijsje op, hmmm. We zagen een schattig wagentje staan, en we hadden gewoon zin in ijs :)

Dit waren onze aankopen, het zijn er niet zo veel, komt mede doordat bij de Sephora al heel veel was uitverkocht.
Weet er toevallig iemand of het echt waar is dat Urban Decay naar Ici Paris gaat? We hopen het!

Doei xoxo Evi&Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten