maandag 27 mei 2013

Sleek Au Naturel, Oh So Special, Storm en Rose Gold blush - door Anouk

Een tijdje terug was Evi in Londen en was ze zo lief om ook voor mij wat van Sleek mee te nemen, ook plaatste ik zelf een bestelling. Nu ik alles binnen heb, wil ik het graag aan jullie laten zien. Lees snel verder...

Ik begin met het i-Divine Oh So Special palette, dit is een mix met matte en glitter oogschaduws, allemaal stuk voor stuk erg goed gepigmenteerd.













De verpakking

De verpakking ziet er gewoon goed uit, zwart met het logo erop, wel is het zo als ik net concealer op heb gedaan met mijn vingers en ik pak dat het palette, zit ie gelijk onder. Klein min puntje.

De swatches 

Ik begin boven aan van links naar rechts:
Bow, Organza, Ribbon, Basket, Glitz en  Celebrate.
Dan de onderste rij van links naar rechts:
Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up en Noir.
Boxed kun je erg goed als wenkbrauw poeder gebruiken, en Noir als eyeliner. Het is een soort alles in 1 palette!






Zoals je ziet zijn ze allemaal goed gepigmenteerd. Ik hou van sleek :)

Sleek Au Naturel Palette



 







 Hier dacht is dat de pigmentatie minder goed was, dat is ook zo, op mijn arm, maar op mijn ogen met oogschaduwbasis zijn de kleuren hartstikke mooi.

 

Ik begin boven van links naar rechts:
Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeycomb, Toast en Taupe.
Nu de onderste rij van links naar rechts:
Conker, moss, Bark, Mineral Earth, Regal en Noir.

Ook in dit palette kun je Noir als eyeliner gebruiken en en andere matte kleur als wenkbrauwpoeder. 


Sleek Storm Palette

We zijn alweer bij het laatste palette aangekomen, Storm! In dit pallet zit meer glitter oogschaduw.





 De swatches:

Ik vind dit echt een typisch herfst pallet als je kijkt naar de kleuren, allemaal warm.










  Hmmm, dat is vreemd, ik kom er net achter dat ik bij dit pallet geen folie heb gekregen met de namen. Helaas. 


 Dat waren de paletten! Nu de blush, hier was ik echt heel erg benieuwd naar, maar hij is zoooo mooi.

 

Sleek Rose Gold Blush

 

De verpakking:

Wow, ik had hem in het echt veel groter verwacht, ach ja, dit is ook een prima grootte. Ook hier is het een zwarte verpakking met het logo erop. Het is simpel, maar wel erg leuk.

 Deze blush is echt prachtig, een oud roze kleur met een gouden glans, beautiful!














Super mooi toch?

Nou, dit was mijn Sleek bestelling, gelijk alles wat ik echt wilde.

Doei xx Anouk

Heb jij ook iets van Sleek? Laat een reactie achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten