zaterdag 1 juni 2013

Barry M textured nagellak Atlantic Road+Ridley Road

Wat een leuke nagellak! Hoe komt het nou zo bobbelig, heb je dat met een sponsje gedaan? Nee, gewoon met nagellak zelf. Dit zijn echt zomerse nagellakjes! Lees verder...



Atlantic Road
Toen ik de review had gelezen over de Barry M textured nagellak, was ik gelijk enthousiast, dit lakje MOEST ik hebben. Nu ik hij eenmaal op mijn nagels zit, kan ik niet stoppen met het voelen van de texturen, dat voelt zo grappig! Haha.

De verpakking

Een glazen verpakking met een zwarte dop, tja ik vind het gewoon goed hoor, ik vind het alleen om de nagellak zelf gaan.

De dekking:

De nagellak dekt vrij goed, al heb ik op sommige nagels wel 2 laagjes nodig. Ik vond het ook even wennen met de wat dikke lak, maar zo erg is het niet. Het kost alleen een beetje tijd, dat is alles.


Conclusie: Ik vind deze nagellak gewoon geweldig, de kleur lichtblauw is ook echt een favo kleur bij mij, en de texture is ook erg grappig, en het ziet er nog eens leuk uit ook!


De Barry M Textured nagellak kost €5,34

Ridley Road
Ik kocht deze nagellak in Londen (waar nog een artikel over komt, stay tuned!) voor ongeveer 4 pond. Ik kon geen nee zeggen toen ik de nagellakflesjes "Evi, koop mij!" hoorde roepen. Kennen jullie dat gevoel? EN OH MY GOOODDDDDDDD WAT BEN IK BLIJ DAT IK DEZE HEB GEKOCHT ASDFGHJKL. Ik kan hier nu een heel verhaal gaan ophangen maar een swatch zegt meer dan duizend woorden, hier komt-ie:



















De kleur. De textuur. De combinatie van die twee. wauuuuwwwwwwwuweijbddijjbwh8efbi9wdjf. (Voor als je het nog niet door had, ik ben enthousiast)
Het lakken ging best makkelijk. Nagellak schudden voor gebruik (ja echt, anders blijven alle textuurdeeltjes-dingetjes op de bodem liggen!), lakken en huppakee, klaar. De nagellak dekt in een laagje volledig en ik ben verliefd. De bruiloft is aanstaande zaterdag.

Ik kan niks slechts bedenken, echt niet! Hij is fantastisch dus KOPEN KOPEN KOPEN!!!!!!

De texture polishes zijn verkrijgbaar in Superdrug in Engeland en op internet bij o.a. Enchantra

Doei xx Anouk en Evi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten