zondag 23 juni 2013

Van - Tot : Eindjaarsfeest/ gala/ander feest ooglook - door Anouk

Jaja, je leest het goed, ik ga van stap tot stap laten zien hoe ik van mijn dagelijkse make-up look een leuke Eindjaarsfeest/ gala/ ander feest ooglook maak met maar een paar producten!


Het is een makkelijke look waarbij je zelf ook andere potloden voor kunt gebruiken, maar ik vond donker blauw en zwart wel leuk.

Zo ziet mijn oog er dus uit overdag:


 Stap 1:
Breng van het Snow Jam oogpotloodje nummer 02 de donkere blauwe kleur over je eyeliner heen, met een mooie wing.
Stap 2:
Breng dan de zilver kleurige kant van het oogpotloodje aan in de binnenste ooghoeken en op de waterlijn.
Stap 3:
Pak een zwart oogpotlood die je makkelijk uit kan blenden, en breng die aan in de arcadeboog en in je buitenste ooghoeken. Dit hoeft niet heel netjes.



Stap 4:
Blend dit uit.

Breng nog wat oogpotlood aan totdat je het goed vindt.

Stap 5:
Breng wat highlighter (Essence 3D 08 irresistible vanilla latte) op je bewegend ooglid aan.

Als je nu nog de look iets heftiger wilt maken kun je ook nog zwart oogpotlood op je waterlijn aanbrengen, het is maar net wat je het leukst vindt.

Zoooo en dit was alles. Nu nog een nude lipstick (Catrice 190 The nuder the better) en een zacht roze blush (Essence Adorable) aanbrengen en je bent klaar!



















Voor mij en Evi zit dit schooljaar er al weer bijna op, nog een weekje te gaan met boeken inleveren, rapport ophalen en een spelletjes middag (Ik dan tenminste), en dan hebben we VAKANTIE :D

Doei xoxo Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten