donderdag 20 juni 2013

Zomermusthaves! - door Evi

Sorry dat ik zo lang niks heb gepost, maar ik had het de laatste tijd erg druk. Veel proefwerken met als knallende afsluiting nog even een proefwerkweek erachteraan en dat is toch wel even belangrijk. Maar alles is goed gegaan en ik ben net niet cum laude over, dus 3 gymnasium, here I come! 
Maar het is nu eindelijk vakantie dus ik ga maar weer eens goed bloggen :)

Morgen is het officieel zomer. De vakantie staat voor de deur, opblaaszwembadjes worden in de tuin gezet en de Nederlandse bevolking trekt massaal naar het strand. Heel de vakantie zwemmen, zonnen en  slapen (en misschien nog een paar activiteiten). Maar... wat voor make-up hebben we daar nou bij nodig? Ik heb het op een rijtje gezet.



1. Essence Liquid Ink waterproof eyeliner
Als je het aan mij vraagt, is dit de beste waterproof eyeliner die er is. Hiermee kun je gewoon het zwembad inspringen of je kapot zweten zonder dat er iets uitloopt. En de prijs is natuurlijk ook fijn: €2,59.

2. Essence Sun Clun oil control paper
Topspul dit. Hiermee haal je de vette glans van je gezicht, dat staat net wat verzorgder dan er helemaal niks aan te doen. €1,99.

3. Waterproof mascara
Een dure en een goedkope, allebei superfijn. Die van Maybelline kost rond de 15 euro en die van Essence zo'n €2,50. Ik vind die van Essence net iets fijner, goed waterproof en maakt mijn wimpers net  wat voller, mooier, zwarter, beter. Enige nadeel: de grote borstel. Verder echt een aanrader!

Dat was het! Niet veel, maar in de zomer gebruik ik ook nooit veel. Deze producten, misschien nog een beetje concealer maar that's it. Ik hou van makkelijk in de zomer.

Fijne zomer alvast! xx Evi



Geen opmerkingen:

Een reactie posten